Продавець Monte Paper розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
198 відгуків
+380 (67) 504-63-92
+380 (67) 502-66-54
Monte Paper
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія Monte Paper здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно 9 Закону «Про захист прав споживачів». Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, а ми повернемо Вам гроші, якщо: - Товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: подряпин, потертостей, плям тощо; - Товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка, всі документи, що стосуються товару (гарантійні талони, товарні чеки, що підтверджують покупку) повинні бути на місці. - Збережено всі ярлики та заводське маркування, наклейки та інші аксесуари товару повинні залишатися в незмінному стані. - Пройшло менше 14 днів з моменту покупки товару. Якщо в момент обміну аналогічного товару немає в продажу, споживач має наступні права: • Придбати інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості. • Отримати повне повернення грошей за повернений товар. • Обміняти товар на аналогічний, як тільки він надійде в продаж. Що робити, якщо товар вас не влаштовує: - Ви можете зателефонувати за контактними телефонами на нашому сайті; - Якщо у вас немає цих даних, вкажіть місто та приблизну дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти ваше замовлення в базі і підтвердити те, що ви є нашим клієнтом; - Опишіть дефект або причину обміну/повернення товару і на прохання менеджера надайте фото доказ; - Повідомте нам про намір повернути оплачений товар; - Повідомте номер банківської карти (інший варіант) для повернення коштів; - Після отримання і перевірки товару ми одразу повертаємо гроші за домовленістю. Як спростити процедуру обміну та повернення? Перед тим, як забрати товар з «Нової Пошти», відкрийте упаковку і упевніться, що вас все влаштовує. Це допоможе вам значно скоротити часові втрати на повернення, в разі наявності браку або якщо товар вам не сподобався. Умови повернення коштів Доставка у випадку обміну товару або його повернення здійснюється покупцем за власний рахунок за допомогою служби доставки. При поверненні товару через службу доставки (наприклад, «Нова Пошта»), покупець повинен додати до повернення товар, чек або накладну, а також вказати номер банківської картки або рахунку. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів з дати отримання нами товару. Повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта», до Київської обл., с. Погреби, вул. Шевченка, 1, відділення №1.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner